Zadejte hledaný název
Magazín studentů Vyšší odborné školy publicistiky

ANKETA: Jak se vám studuje pomocí e-learningu?

Narodili jsme se v době digitálních médií, proto jsou nám počítače a internet opravdu hodně blízké. Učitelé ve Vyšší odborné školy publicistiky se snaží přizpůsobit učební techniky právě studentům, a také proto tam vznikl projekt „Dílna webové žurnalistiky“, který je financován z peněz Evropské unie. Tímto krokem se VOŠP snaží zjednodušit studium a pomoci studentům v případě nepřítomnosti na přednáškách.

Jednou z novinek ve výuce je tzv. e-learning, kde se učí pomocí digitálních technologií. Student nemusí chodit do školy, má možnost si najít na jedné webové stránce vše, co je v modulu důležité a také si tam může prohlédnout video nahrávky z přednášek nebo neskenované potřebné kapitoly z doporučené literatury.

Studentům je totiž bližší digitální svět, než svět, ve kterém jen „leží v knihách“. Proto jsme se zeptali našich stávajících i budoucích studentů, jaké mají zkušenosti se studiem právě formou e-learningu a jestli by uvítali na naší škole více předmětů, které by se vyučovaly touto novou metodou.

Zdroj: Kateřina Vaňková

Barbora Dvořáková, 2. ročník VOŠP

„Mě osobně e-learningová výuka vyhovovala. Jediné, co mi na tom vadilo, bylo velké množství teoretických textů. Ale i tak bych určitě uvítala více takových modulů. Je to lepší pro mojí domácí práci. Můžu si sama určit, kdy se budu učit a tak si strukturovat svůj čas.“

Zdroj: Kateřina Vaňková

Petra Fuksová, 2. ročník VOŠP

„Já jsem touto formou studovala modul Moderní webové nástroje žurnalistiky a moc mi to vyhovovalo. Byla jsem pánem svého času, veškeré informace jsem měla perfektně sepsané na Moodlu. Prostě to bylo fajn a vyhovovalo mi to. Jestli bych chtěla více předmětů touto metodou? Třeba konkrétně tenhle modul se mi líbil natolik, že bych ráda studovala i prezenčně. Ale myslím si, že některé předměty by e-learningově úplně stačily.“

Zdroj: Kateřina Vaňková

Jakub Zelenka, 2. ročník VOŠP

„Já jsem touto formou studoval zatím modul TM 3 a to se mi zdálo zbytečně jednoduché. Neměl jsem dostatek času se to všechno naučit a probrat to s pedagogem, to mi vadilo. Ale zase když jsem se s tím setkal na hodinách PR a marketing, bylo to lepší. Některé hodiny jsme vynechávali a učili jsme se e-learningově. Bylo to formou článku, kde se na konci zaškrtávaly odpovědi a to mě celkem bavilo. Potom jsem se ještě setkal s audiokonzervami, ale ty jsem si nepustil a to je možná zásadní chyba této formy výuky. Jde totiž docela snadno obejít, alespoň z mého pohledu.“

Zdroj: Kateřina Vaňková

Sára El Maghrabiová, uchazečka o studium na VOŠP

„Kdybych se na tuhle školu dostala, tak bych určitě e-learningové předměty uvítala a vyhovovaly by mi. Myslím si totiž, že díky této metodě je jednodušší dostat se k informacím z hodin a také mi dává možnost vracet se k tomu, co jsem třeba v přednášce nestihla. Nemyslím si, že by tady bylo nějaké větší riziko, že se k učení student „nedokope“. Protože když nebude dávat pozor na přednáškách, tak je to to samé, jako když se k učení nepřemluví sám doma.“


X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.