Anketa: Jak se vám líbí vánoční reklama telefonního operátora Vodafone?
V letošním roce můžeme na obrazovkách a plakátech sledovat něco, co se tradičním vánočním reklamám ani trochu nepodobá. Jde o reklamu od telefonního operátora Vodafone, která vsadila na slogan „Jsme vždy o krok napřed“. Celá reklama se nese v duchu Velikonoc, které nás čekají až za několik měsíců. Názory na tuto reklamní kampaň se mezi diváky různí.
„Vodafone použil píseň kapely Nightwork, která je v kurzu, což je samozřejmě velké plus,“ myslí si o reklamě asistent pedagoga osmadvacetiletý Lukáš Králík. Podle něj je originální a zároveň inteligentně výřečná. Generace 20 se vydala zjistit, jaký má reklama úspěch u dalších diváků.
Líbí se vám vánoční/velikonoční reklama od Vodafone?
Petr Žáček (23), student Vysoké školy hotelové
Myslím, že je to jedna z nejhorších reklamních kampaní, co Vodafone předvedl. Co se týče reklam, byl u mě Vodafone jednička mezi operátory, ale tohle podle mě nebyl dobrý tah. Čekal jsem něco víc.
Nikola Brodňanová (21), studentka VOŠP
Poprvé jsem reklamu videla bez dodatku: S námi jste o krok napřed. To znamená, že jsem jí zprvu vůbec nepochopila. Proč má Vodafone reklamu na Velikonoce v prosinci? Reklama se mi nelíbí a mezi ostatními docela pěknými reklamami je tohle jako pěst na oko. Tyhle reklamy hned přepínám. Myslím, že Vodafonu nevyšlo to, že se chtějí nějak lišit od jiných operátorů.
Václav Machulka (22), pracuje jako správce budov v jedné pražské společnosti
Vůbec jsem tu reklamu nepochopil. Proč si mám kupovat velikonoční tapety když jsou Vánoce? Myslím, že tím Vodafone ztratí hodně příznivců.