Levná móda vyhrává nad architekturou. Václavské náměstí „ozdobí“ Primark
Podle investorů je právě Václavské náměstí klíčové, protože se tam pohybují cizinci, kteří značku dobře znají. Člověk by přitom řekl, že společnost míří do Česka právě za tuzemskými spotřebiteli, kteří kvůli Primarku často absolvují několikahodinové cesty do zahraničí. A za autobus někdy zaplatí víc, než za samotný nákup.
Obchodní dům na rohu Opletalovy ulice navíc nahradí budovu, proti jejímuž zbourání Pražané několik let protestovali. Dům z roku 1880 navrhl Josef Schulz, architekt mimo jiné i Národního muzea. Kulturní památkou už se ale nestal. Lidi tak místo něj budou obdivovat nízké ceny a přetahovat se o poslední pár balerín za stovku. Česko se přitom mohlo inspirovat Berlínem či Vídní, kde jsou obchody tohoto módního giganta v okrajových částech města, a ne v historickém centru. To je beztak už teď přeplněné turisty a možnosti parkování v okolí jsou téměř nulové. S Primarkem se to jistě nezlepší.